ZOOM - tkanina obiciowa sztruks
Opis
ZOOM - STWÓRZ WŁASNĄ STYLIZACJĘ ZE SZTRUKSEM
ZOOM - tkanina tapicerska o charakterystycznej prążkowanej bardzo wyrazistej strukturze, miła i ciepła w dotyku. Materiał tapicerski Zoom jest zawsze modny i wykonane z niego meble wprowadzą przytulną atmosferę ciepła do wnętrza oraz relaksu w zaciszu domowego ogniska. Materiał tapicerski posiada certyfikat REACH, jest wolny od szkodliwych chemikaliów a zatem jest bezpieczna dla dzieci. Tkanina posiada również certyfikat Oeko-Tex. Tkanina obiciowa jest w stonowanej gamie kolorystycznej która będzie pasować do każdej przestrzeni. Tkanina tapicerska wyprodukowana w technologii Esy-Clean, łatwe czyszczenie zabrudzonych powierzchni oraz z wykończeniem anty pillingowym dlatego idealnie sprawdza się na meblach tapicerowanych, sofach, fotelach, tapczanach, pufach, poduszkach, narzutach.
Dane techniczne:
- Rodzaj tkaniny: plusz
- Skład: 92% poliester, 8% nylon
- Gramatura: 320 g/m2 +/-5%
- Szerokość: 144 cm +/-2%
- Wzór: sztruks
- Kolor: cream, pearl, mink, toffee, brown, mocca, red, terra, mustard, jungle green, winter moss, ażur, blue, lagoon, sage, flamingo, lavender, silver, dove, grey, ash, graphite, black
- Przeznaczenie: sofy, kanapy, fotele, pufy, wersalki, poduszki, narzuty
- Odporność na ścieranie Test Martindale: 100 000 cykli
- Tkanina przyjazna dla zdrowia i środowiska. Zgodna z R.E.A.C.H.
- Czyszczenie przy pomocy delikatnych środków czyszczących
Tkanina obiciowa ZOOM dostępna w 23 kolorach:
- ZOOM 1 cream
- ZOOM 2 pearl
- ZOOM 3 mink
- ZOOM 4 toffee
- ZOOM 5 brown
- ZOOM 6 mocca
- ZOOM 7 red
- ZOOM 8 terra
- ZOOM 9 mustard
- ZOOM 10 jungle green
- ZOOM 11 winter moss
- ZOOM 12 azur
- ZOOM 13 blue
- ZOOM 14 lagoon
- ZOOM 15 sage
- ZOOM 16 flamingo
- ZOOM 17 lavender
- ZOOM 18 silver
- ZOOM 19 dove
- ZOOM 20 grey
- ZOOM 21 ash
- ZOOM 22 graphite
- ZOOM 23 black
Widoczna na ekranie kolorystyka może odbiegać od rzeczywistej z powodu różnic w ustawieniach monitorów.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.