SOLO - tkanina obiciowa velvet
Opis
SOLO – tkanina meblowa typu velvet, bardzo przyjemna w dotyku o szlachetnej strukturze. Tkanina tapicerska Solo posiada dodatkową powłokę hydrofobową ułatwiającą czyszczenie. Niezwykle bogata paleta kolorystyczna zapewnia ogromne możliwości aranżacyjne, odpowiednie zarówno dla wnętrz klasycznych jak i nowoczesnych. Jednakowy kolor z obu stron tkaniny. Idealna na meble, elementy dekoracyjne, zasłony i kotary.
Dane techniczne
- Rodzaj tkaniny: welwet
- Skład: 100% poliester
- Gramatura: 320 g/m² ± 2%
- Szerokość: 143cm ± 2 cm
- Wzór: gładki
- Kolor: beż, czerwony, zielony, niebieski, morski, granat, brąz
- Przeznaczenie: krzesła, sofy, panele, zagłówki, poduszki,
- Odporność na ścieranie Test Martindale 80 000 cykli
- Odporność na pilling: 5
- Test papierosa: PN-EN 1021-1
- Czyszczenie i pielęgnacja przy użyciu delikatnych środków czyszczących. Nie wybielać
Tkaniny obiciowe SOLO dostępne w 18 kolorach:
- SOLO 251 beż
- SOLO 252 cappucino
- SOLO 253 orzech
- SOLO 254 brudny róż
- SOLO 255 róż indyjski
- SOLO 256 czerwony
- SOLO 257 żółty
- SOLO 258 musztarda
- SOLO 259 turkus
- SOLO 260 zieleń
- SOLO 261 szmaragd
- SOLO 262 morski
- SOLO 263 granat
- SOLO 264 szary
- SOLO 265 popiel
- SOLO 266 marengo
- SOLO 267 feldgrau
- SOLO 268 grafit
Widoczna na ekranie kolorystyka może odbiegać od rzeczywistej z powodu różnic w ustawieniach monitorów.
Pliki do pobrania:
Pliki do pobrania
- Karta charakterystyki
Dane techniczne
Rodzaj materiału | plusz welwet velur |
Skład | 100% poliester |
Gramatura | 320 g/m2 ± 5% |
Szerokość | 149 cm ± 2 cm |
Wzór tkaniny | gładki |
Odporność na ścieranie Test Martindale'a | 100 000 cykli |
Odporność na pilling i mechacenie | 5 |
Wytrzymałość na rozdarcie | A |
Odporność na przesunięcie w szwie | A |
Utrudnione wchłanianie płynów | NANO BLOCK - ograniczone wchłanianie rozlanych płynów. |
Trudnopalność | PN-EN 1021-1 test papierosa |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.